Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cultural Evolution of E-sports: Content, Context and Culture
Straka, Václav ; Reich, Pavel (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with issues of eSports and cultural expressions associated with them. eSport is a term describing playing video games on a professional level. The aim of this thesis is to describe the evolution of the eSport community and the current status of this community in countries where eSports are the most popular. The introductory chapter focuses on the historical development of eSports and the subsequent creation of the professional player base as it exists now. The following chapter describes the status of eSports and the public attitude to them in countries where professional gaming is popular. The next chapter specifies genres of video games that are played as an eSport. Each genre is characterized by its development and features including the examples of the most popular games. Subsequently, the thesis discusses the current profile of a professional eSport player as well as the process of becoming one. It further delves into the representation of gender and race when talking about the eSports industry. The last part of the thesis deals with the cultural framework of video games and the categorisation of eSports.
eSports and its role in employer branding
Vu, Nghi Duy
This study investigates the impact on the Employer Branding of one company with the involvement in eSports. By understand the connection between eSports and em- ployer branding, company provides suitable strategy accordingly to increase their inner employer branding amongst the current employees, as well as increase the possibility to approach the potential talents. The investigated objectives of the study are rewritten to following research questions: (1) Do eSports fans prefer to work in company with involvement in eSports? and (2) What is the impact of eSports on Em- ployer Branding of one company? To achieve the objectives, the study released a practical survey towards eSports fans on social media platforms, and by applying statistical test: Chi-squared test of independence and analyzing the responded data, the answers are drawn. It is expected that through the study, company see the po- tential of eSports in the context of enhancing its employer branding strategy both internally and externally.
Popularita esportu u studentů UK
Houda, Adam ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Popularita esportu u studentů UK Cíle práce: Cílem bakalářské práce je zjistit popularitu esportu mezi studenty Univerzity Karlovy. Práce dále zkoumá, zda by studenti jevili zájem o návštěvu většího esportového turnaje konaného na území České republiky. Dále se práce zaměřuje na povědomí občanů o českých a zahraničních esportových týmech a hráčích. Metody: V bakalářské práci byla použita kvantitativní metoda dotazování. Nástrojem práce byl elektronický dotazník, vytvořený přímo pro účely této práce. Výsledky: Výsledky ukazují, že esport stále více proniká do povědomí mladších lidí. Studenti, kteří esport aktivně sledují, by ve valné většině byli ochotni navštívit velký esportový turnaj konaný v České republice. Respondenti projevili solidní znalosti v oblasti světového i českého esportu. Klíčová slova: Dotazování, Videohry, Turnaje
Popularita esportu v České republice
Houda, Adam ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Popularita esportu v České republice Cíle práce: Cílem bakalářské práce je zjistit popularitu esportu v České republice. Práce primárně zkoumá, zda by veřejnost v České republice jevila zájem o návštěvu většího esportového turnaje konaného na území České republiky. Dále se práce zaměřuje na povědomí občanů o českých a zahraničních esportových týmech a hráčích. Metody: Výzkum byl prováděn pomocí dotazování. Nástrojem práce byl elektronický dotazník vytvořený přímo pro účely této práce Výsledky: Výsledky ukazují, že esport stále více proniká do povědomí obyvatel České republiky. Respondenti, kteří esport aktivně sledují, by ve valné většině byli ochotni navštívit velký esportový turnaj konaný v České republice. Respondenti projevili solidní znalosti v oblasti světového i českého esportu. Klíčová slova: Dotazování, Videohry, Turnaje
Cultural Evolution of E-sports: Content, Context and Culture
Straka, Václav ; Reich, Pavel (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with issues of eSports and cultural expressions associated with them. eSport is a term describing playing video games on a professional level. The aim of this thesis is to describe the evolution of the eSport community and the current status of this community in countries where eSports are the most popular. The introductory chapter focuses on the historical development of eSports and the subsequent creation of the professional player base as it exists now. The following chapter describes the status of eSports and the public attitude to them in countries where professional gaming is popular. The next chapter specifies genres of video games that are played as an eSport. Each genre is characterized by its development and features including the examples of the most popular games. Subsequently, the thesis discusses the current profile of a professional eSport player as well as the process of becoming one. It further delves into the representation of gender and race when talking about the eSports industry. The last part of the thesis deals with the cultural framework of video games and the categorisation of eSports.
Cops and robber game on directed complete graphs
Slívová, Veronika ; Gavenčiak, Tomáš (vedoucí práce) ; Jelínek, Vít (oponent)
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE - ABSTRAKT Veronika Slívová Tato práce se zabývá hrou Cops and robber (četníci a zloděj) na turnajích (graf vzniklý zorientováním hran úplného grafu). Ukážeme, že na polapení zloděje stačí málo četníků, pokud turnaj obsahuje vrchol vysokého výstupního stupně. Naopak počet četníků potřebný k polapení zloděje na libovolném turnaji nelze omezit. Dále se práce zabývá cirkulárními turnaji a turnaji vzniklými cyklickou orientací každé trojice ze Steinerovského systému trojic. Vyvrátíme domněnku Geňi Hahna, že počet četníků potřebný k polapení zloděje na libovolném grafu, který vznikl orientací Steinerovského systému trojic, je omezený. Dokážeme, že k polapení zloděje na libovolném cirkulárním turnaji, potřebujeme také neomezený počet četníků. Prozkoumáme i variantu 2-rychlého četníka, který vyhraje hru na libovolném turnaji prvním tahem. Naopak na turnajích s vrcholy stejného výstupního stupně je 2-rychlý zloděj polapitelný triviálně nebo jej nelze chytit.
Historie stolního tenisu v českých zemích v letech 1920 {--} 1945
VOTAVA, Štěpán
Tato diplomová práce se zabývá vznikem a vývojem stolního tenisu v českých zemích a to od roku 1920 {--} 1945. Okrajově se zmiňuje o vzniku a vývoji stolního tenisu ve světě. Jsou zde popsány začátky závodní éry stolního tenisu, vznik table {--} tenisové asociace, úspěchy našich hráčů, rozvoj soutěží a klubů. Hlavním bodem této práce je vznik a vývoj stolního tenisu v jednotlivých oblastech, kterými jsou Morava, Praha, severní Čechy, východní Čechy, jižní a západní Čechy. V neposlední řadě charakterizuje sportovce 30. let 20. století. Seznamuje nás s tím, v jaké době sportovci žili, jaké měli sportovní podmínky {--} obzvláště finanční a jak přistupovali ke sportu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.